Oltiin porissa näytelmissä ja huhhuh et oli rankka reissu. Lähettii aamulla kuudelta hirveellä kiireelläki ku tuo iskä oli arvioinu matkan keston 30min pieleen jonka se vast huomas ku laitto osotteen navigaattoriin. Onneks ehittii just ja just ajoissa ettei muitte tarttenu meit ootella. Vaik oisha ne oottanu jos me oltais oltu myöhäs. Hyväähän kantsii ootella.
Näyttelyt meni tosi hyvin meijä molempien osalta. Jatsi sai ittellensä CAPin eli siit tuli nyt sit joku Premior. Must ei tuu varmaa semmost ku meinaan ottaa iha Championin. Mulla oli tuomarin kaa vähä eri mielisyyksiä ku se sano et mä oisin muka kuvio kissa vaik kaikkihan sen tietää et mä en oo, ku mun molemmat vanhemmatki o kuviottomia. No päästiin me sit lopulta parin muun tuomarin kanssa sopuun et oon 'Solid color with stripes and dots' eli vapaasti sanottuna kuviollinen kuvioton kissa :) Anto se sit mulle EX1 ja melkei otti TP valintaan myös. En kyl tajuu miks se otti ennemmi mu siskon ku se oli semmone äksyilevä siinä pöydäl. Sihisi ja sähisi vaa mulle.

Laitetaa kuvia tänne sielt näyttelyist sit ku saadaa vaa niit. Iskäl o nii huono kamera et ei voitu ottaa kuvia muist kissoist. Mut tasotettii sitä sillai et pyydettii muit ottaa meist kuvia :D